سعید شبستری خیابانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس قوانین و مقررات جاری، روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان باید به استانداری اعلام شوند و تاکنون کسی به عنوان رییس ستاد انتخابات آقای روحانی معین و به ما معرفی نشده است.
وی با تکذیب خبر درج شده در یکی از تارنماهای خبری محلی مبنی بر معرفی یک فرد مشخص به عنوان رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در انتخابات بیست و نهم ارردیبهشت امسال تاکید کرد: این اقدام فقط یک شیطنت است و این خبر صحت ندارد.
امروز یکی از تارنماهای خبری محلی در تبریز، با انتشار خبری، صادق نجفی، شهردار این کلان شهر را به عنوان رییس ستاد انتخابات روحانی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری معرفی کرد.
این در حالی است که رییس جمهوری کشورمان در نشست امروز خبری خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور یا عدم حضور وی در انتخابات پیش رو، گفت که بری آگاهی از این مساله باید چند روز صبر کرد.
دوازدهمین دوره اانتخابات ریاست جمهوری کشورمان همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس دهم 29 اردیبهشت امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.