به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده ادامه داد: در این ویژه‌ برنامه کودکان و نوجوانان ضمن آشنایی با روزجهانی کتاب کودک در جهان و ایران و شعار امسال آن یعنی، « بیایید با کتاب‌ها رشد کنیم » برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.
وی افزود: در این برنامه کودکان و نوجوانان متعهد شدند تا پایان سال تمام تلاش‌خود را در جهت رشد و بالندگی با تکیه بر کتاب و کتابخوانی به کار بسته و در روز جهانی کتاب سال آینده، احساسات خود را در این باره بنویسند.
یوسف زاده با بیان اینکه این ویژه‌برنامه با ساخت کارت پستال ویژه این روز ادامه یافت، اضافه کرد: این کارت پستال‌ها به اعضای جدید و دوستان اعضا برای جلب توجه آنان به اهمیت کتاب و کتابخوانی اهدا خواهد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در ادامه اظهارکرد: همخوانی شعار روز جهانی کتاب کودک بخش دیگری از این ویژه ‌برنامه بود و همچنین از نوجوانان خواسته شد تا در چند جمله با بیان زیبا بنویسند که اگر بخواهند کتابی بنویسند، دوست دارند کتابشان حاوی چه مطالبی باشد.
یوسف زاده گفت: طرح مسابقه کتابخوانی با تکیه بر آمار و محتوا به صورت فصلی نیز برای اعضای مرکز تشریح شد تا اعضا با انگیزه بیشتری به مطالعه بپردازند.
روز جهانی کتاب کودک به مناسبت سالروز تولد « هانس کریستین اندرسن » نویسنده و پژوهش‌گر داستان‌های کودکان و نوجوانان نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.