رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: مراغه پس از تبریز موفق به تشکیل شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، احمد فیاضی ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه پتانسیل موجود در شهرستان مراغه در حوزه نمایش که می‌تواند آن را به یکی از قطب‌های نمایش در منطقه تبدیل کند و همچنین با هدف تسریع و تسهیل در روند ارزشیابی، نظارت و اجرای نمایش در شهرستان، شورای نظارت و ارزشیابی نمایش در این شهرستان تشکیل شد .
وی افزود: یکی از مهمترین اهداف این اداره در ارائه خدمات به هنرمندان  شهرستان، ایجاد بستری مناسب هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری برای هنرمندان است تا این قشر فرهیخته بتوانند با سهولت  و در کمترین زمان ممکن نسبت به تولید و ارائه آثار هنری خود همت گمارند .
وی گفت: برگزاری موفق 10 دوره جشنواره تئاتر مردم، اجرای عمومی ده‌ها نمایش، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگا‌ه‌های تخصصی و حضور در محافل و جشنواره‌های متعدد ملی و بین المللی از جمله فعالیت‌های مهم هنرمندان نمایش در مراغه است و بدون شک در چنین شهری امر بازخوانی، بازبینی، ارزشیابی و نظارت بر کارهای تولیدی از حساسیت بیشتری برخوردار است و می‌بایست تمام هنرمندان این حوزه خصوصاً اعضای شورای ارزشیابی و نظارت در مراغه با همدلی و دقت  لازم کارها را پیش ببرند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه همچنین با اشاره به اهمیت استقلال در فعالیت‌های آتی این شورا، گفت: شورای ارزشیابی و نظارت باید استقلال خود را حفظ کند و در چهارچوب قوانین و آیین نامه‌های موجود در جهت اعتلای هنر در شهرستان گام بردارد .
گفتنی است، انجمن هنرهای نمایشی مراغه یکی از انجمنهای فعال شهرستان در حوزه نمایش است که اینک با مسئولیت حجت مقدم در محل تالار صوفی این شهرستان و در زمینه آموزش و تولید آثار نمایشی فعالیت می‌کند .

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.