سید شمس الدین مراثی روز دوشنبه در جلسه ستاد مقاومتی این شهرستان افزود: با توجه به وجود بیش از یکصد واحد صنعتی کوچک و بزرگ در عجب شیر، یکی از مهم ‌ترین اولویت‌ ها حمایت از صنایع و توسعه آنهاست.
وی ادامه داد: البته صاحبان صنایع نیز در کنار برخورداری از حمایت دولت، باید تولیدات خود را به سمت کیفی شدن و جذب مشتری بیشتر و تولید بیشتر و اشتغال زایی سوق دهند.
وی بر توسعه ارائه خدمات به مردم در شهرستان تاکید کرد و افزود: عجب شیر برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه مئوولان در بخش‌های مختلف است، لذا باید به گونه ‌ای برنامه‌ ریزی کنیم که نیازهای این شهرستان را شناسایی کرده و براساس اولویت‌ ها خدمات ارائه کنیم.
مراثی تسریع در ساخت و بهره ‌برداری از پروژه‌ های نیمه‌ تمام در این شهرستان را مهم خواند و خواستار توجه مئوولان در بخش‌های مختلف به این پروژه ‌های نیمه‌تمام شد.
وی تقویت بازارچه دائمی در ورودی عجب شیر با حمایت مسئولان از بخش خصوصی را خواستار شد و گفت: ارایه و فروش صنایع دستی روستایی شهرستان در بازارچه دائمی در جهت معرفی توانمندی های شهرستان عجب شیر ضروری است.
وی خواستار پیگیری مشکلات و بازدیدهای دوره ای اداره صنعت و معدن و تجارت از واحدهای صنعتی شهرستان عجب شیر شد و گفت: جذب نیروهای بومی در کارخانه های تک شهد، فولاد صائب و کارخانه گونی بافی توسط اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی و اداره صنعت، معدن و تجارت در دستور کار این ادارات باشد.
مراثی همچنین از برگزاری جلسه در ماه جاری جهت بررسی مشکلات صنایع شهرستان در راستای معافیت های مالیاتی 5 تا 13 ساله برای واحدهای های جدید صنعتی و معدنی و استاندارد سازی صنایع تولیدی شهرستان خبرداد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.