سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و در بازرسی ماموران این نیرو از یک دستگاه وانت پیکان، این محموله کالای قاچاق کشف شد.
وی ادامه داد: در این عملیات، 2 هزار و 500 ثوب انواع البسه قاچاق از این خودرو کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.
وی اضافه کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقپیان کالا در دستور کار پلیس بوده و در این زمینه همکاری آحاد مردم برای شناسایی این برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه ضروری است.
وی همچنین با اشاره به برخورد 2 دستگاه خودرو که عصر دیروز در مسیر روستای نوا اتفاق افتاد گفت: متاسفانه در این حادثه هر چهار سرنشین این خودروها بر اثر شدت جراحات وارد شده جان بختند.
وی افزود: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راهور، علت وقوع این حادثه، عدم رعایت حق تقدم و سرعت غیرمجاز بوده که موجب به وجود آمدن این واقعه شد.
وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: با رعایت این قوانین و با احترام به حقوق دیگران در رانندگی، شاهد بروز چنین حوادث تلخ نخواهیم بود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.