حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته هریس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم زائران حرم مطهر رضوی اظهار کرد: بیکاری به خصوص بیکاری جوانان تحصیل کرده و مشکلات معیشتی مردم بویژه طبقات ضعیف دو مشکل اصلی در عرصه اقتصاد است.
وی با اشاره به سه پیش نیاز اصلی ایجاد اشتغال یعنی نیروی انسانی، سرمایه و ابزار پیشرفته، افزود: مهمترین اولویت برای حل مشکلات اقتصادی، تکیه بر تولید داخلی و ملی است.
امام جمعه هریس خاطرنشان کرد: وظایف مسئولان برای رونق گرفتن تولید داخلی عبارت است از انتصاب مدیران کارآمد، متعهد، بانشاط، پرانگیزه و قوی و دخالت دادن مردم در تولید با استفاده از سیاست های اصل 44 است.
وی افزایش صادارات ، تامین امنیت سرمایه گذاری، ثبات قوانین و حذف قوانین دست و پاگیر و جلوگیری از واردات بی رویه را مهم اصل ایجاد شغل دانست و گفت: واردات کالاهایی که در داخل به اندازه کافی تولید می شوند باید حرام شرعی و قانونی شناخته شود.
امام جمعه هریس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) خاطر نشان کرد: مقامات معنوی و الهی سیده زنان عالم خارج از درک و فهم بشر است.
حجت الاسلام احمدی در مورد اهمیت انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا نیز گفت: از آنجا که شورا از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است، اعضای شورا ارتباط دائمی خود با مردم و حضور در میان آنان و اطلاع از مشکلات را وظیفه مستمر خود بدانند.
خبرنگار: محمدطلوعیان ** انتشاردهنده:محمد رستگار
7227/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.