دبیر هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: عوامل اجرایی باید کاملاً بی‌طرفانه و با صداقت کامل به وظایف خود عمل کرده و اخلاق، نظم و معیارهای الهی باید سرلوحه‌ی کارها قرار گیرند و فلسفه ی وجودی بازرسان انتخاباتی نیز در راستای حلب اعتماد مردم است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدتقی طالبیان در جلسه‌ی هیات بازرسی انتخاباتی در محل استانداری آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: انتخابات به عنوان بزرگ ترین رخداد مشورتی و تصمیم گیری تلقی می‌شود که مردم به عنوان موثرترین عنصر آن، سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.
وی افزود: حضور پرشور ملت در صحنه‌ی انتخاباتی کشور، نشانگر عزم و اراده ی ملی است و بزرگ‌ترین حماسه‌ی سیاسی کشور به شمار می‌آید.
وی عنوان کرد: مشارکت همه جانبه‌ی مردم در این صحنه‌ی سیاسی، حربه‌ ایست که کشور در برابر دشمنان خارجی از آن استفاده می‌کند.
طالبیان گفت: حجم و وسعت انتخابات به اندازه‌ی کل ایران است؛ بنابراین باید ساز و کارهای جدی در این باره در نظر گرفته شود تا زمینه برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم شود. 
وی تصریح کرد: اعتماد مردم و حضور پرشور آنان در انتخابات معلول نظارت و بازرسی و اجرای درست انتخابات است و برگزاری یک انتخابات سالم با ناظران و عوامل اجرایی، اعتماد مردم را تضمین می‌کند.
دبیر هیات بازرسی انتخابات استان خاطرنشان کرد: وزارت کشور برای برگزاری سالم انتخابات، مأموران انتخاباتی را در قالب بازرسان برگزیده است و طبق مصوبات جدید، حقوق بازرسان انتخاباتی برابر با حقوق سایر عوامل اجرایی اعم از مجریان و ناظران خواهد بود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.