به گزارش ایرنا، سعید شبستری خیابانی روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم تبریز افزود: شهدای مدافع حرم از سرمایه گرانبهای خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و حرم ائمه اطهار(ع) نثار کردند.
وی اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش و از خودگذشتگی شهدا به وجود آمده و همه باید قدردان خانواده های شهدا باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و حرم ائمه اطهار(ع) به جنگ با دشمنان عازم شده و در این راه شهید شدند.
شبستری خیابانی از آمادگی مدیران و مسئولان استان برای حل مشکلات خانواده های شهدا خبر داد و افزود: رسیدگی به خانواده های شهدا و خدمت به آن ها وظیفه تک تک مسئولان است.
در این آئین معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به همراه هیات همراه از خانواده شهیدان صادق شیبک و محمودرضا بیضایی شهدای مدافع حرم دیدار و از آنان تجلیل کرد.
همسر شهید شیبک نیز در این آئین با اشاره به ویژگی های اخلاقی این شهید گفت: رفتار، کردار و اخلاق صادق مانند فرشته بود و در راه عشق به ولایت، رهبری و ائمه اطهار (ع) به جنگ با دشمنان شتافت و در این راه به شهادت رسید.
مادر شهید بیضایی نیز در این آئین گفت: دختر محمودرضا بی تاب پدرش است و هنگام رفتن بر سر مزار پدرش، صورتش را روی عکسش می گذارد و سراغ پدرش را می گیرد.
شهید محمودرضا بیضایی یک دختر حدود 6 ساله و شهید صادق شیبک یک دختر حدود 3 ساله به یادگار گذاشته اند.
خبرنگار: پرویز بابائی** انتشار دهنده: محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.