علی بدرشکوهی روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرستان بستان آباد به لحاظ موقعیت جغرافیای دروازه ورود و خروج مسافر برای استان های شمالی و غربی و جنوبی کشور است، افزود: در تلاش هستیم زمینه آرامش و آسایش مسافران را در این شهرستان فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 10 هزار مسافر در این شهرستان اسکان داده شده اند، اعلام کرد: امسال نیز خوابگاه های دانش آموزی و مدارس و مهمان سراها آماده استقبال از مسافران نوروزی است.
وی به نظارت دقیق بر بازار عرضه مایحتاج عمومی و کنترل دقیق کالاها و نظارت برعرضه مواد غذایی و نانوایی ها و مراکز اقامتی را از اولویت کاری دستگاه های متولی در آستانه نوروز و تعطیلات نوروزی عنوان کرد.
ریس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بستان آباد در ادامه از آمادگی نیروهای اورژانس و بیمارستان استاد شهریار در ایام تعطیلات برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد و افزود: نیروی انتظامی شهرستان نیز در آستانه نوروز در آمادگی کامل بسر می برد.
وی با بیان اینکه در شهرستان بستان اباد کیوسک های راهنما از سوی نیروی انتظامی و هلال احمر تدارک دیده شده است، افزود: شهرستان بستان آباد با داشتن ظرفیت های گردشگری از جمله تالاب قوریگل، پیست اسکی سهند، خانه پدری استاد شهریار و مسجد تاریخی روستای جانبهان و کاروانسرای عباسی در خدمت مسافران و گردشکران خواهد بود.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار:محمد رستگار
7239/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.