مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجانشرقی از نوسازی و مقاوم سازی 143 هزار و756  واحد مسکونی از میان 283 هزار و 652  واحدمسکن روستایی موجود در استان خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حافظ باباپور با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر میزان تسهیلات ارائه شده به روستائیان 180 تا 200 میلیون ریال با بهره بانکی 5 درصد است که با هزینه‌های فعلی، این مبلغ به هیچ عنوان کافی نیست و برای ساخت ساختمان 80 متری نزدیک به 40 الی 45 میلیون تومان باید هزینه کرد.
 
وی ادامه داد: طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی گامی استوار درجهت توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت خانه‌های روستایی است و داشتن مسکن مقاوم وب ادوام در شهرها و روستاها، حق مردم است و باید ازسوی مدیران وخود مردم مورد توجه ویژه قرارگیرد.
 
باباپور درپایان در خصوص اجرای طرح هادی در دیگر روستاهای باقیمانده استان و نیاز این طرح به تزریق منابع مالی خاطر نشان کرد: طرح هادی روستایی امسال وسال‌های آینده با تزریق منابع مورد نیاز قوت  می‌گیرد و در حال حاضر در این طرح به دنبال درگیری مردم با موضوع و مشارکت آن‌ها هستیم تا بتوانیم از این طریق طرح هادی روستایی را در قالبی جدید اجرایی کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.