سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان روز دوشنبه در جمع پیشکسوتان سپاه ناحیه غدیر تبریز، بصیرت را لازمه موفقیت در جنگ نرم دانست و افزود: وحدت و انسجام بین امت موجب پیروزی در جنگ سخت و نرم خواهد شد، بنابراین در این راه باید هوشیاری و بصیرت لازم را در مواقع حساس تاریخی داشته باشیم.
وی، بصیرت را همچون چراغ راه در مقابله با توطئه ها و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب خواند و اظهار کرد: با بصیرت افزائی و دشمن شناسی می توان جلوی نفوذ و حربه دشمنان را گرفت و اگر از این مقوله غافل شویم، بدون تردید دشمنان ضربه سنگینی را به کشور وارد خواهند کرد.
کریمیان، ایجاد بی تفاوتی در میان افراد جامعه نسبت به سرنوشت خود را از حربه های دشمنان بیان کرد و گفت: دشمنان با نفوذ به افکار مردم به ویژه جوانان به وسیله فضای مجازی در صدد هستند جوانان را نسبت به اعتقادات دینی و مذهبی بی تفاوت کرده و آنها را در بحران هویت قرار دهند.
وی ادامه داد: لازمه مقابله با چنین اهداف شوم دشمنان هوشیاری است.
فرمانده سپاه عاشورا، با قدردانی از زحمت های بی دریغ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، افزود: شهدا به دین خود عمل کردند و به جایگاه رفیع شهادت دست یافتند، اما افرادی که بنا به مصلحتی به شهادت نائل نشدند باید رسالت زینبی خود را جامه عمل بپوشانند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار:محمد رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.