مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی از کشف، ضبط و معدوم‌سازی دو تن فرآورده خام دامی آلوده و غیربهداشتی در طول یک هفته خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، امیرحسین بهداد با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و ارتقاء بهداشت و سلامت غذایی شهروندان، بازرسان اداره نظارت بهداشت عمومی در طول یک هفته اخیر موفق به کشف دو تن فرآورده‌های خام دامی آلوده و غیر قابل مصرف انسانی از سطح شهر تبریز شدند.
 
بهداد همچنین افزود: 360 تن فرآورده خام دامی آلوده و غیرقابل مصرف انسانی در طول 10 ماه گذشته و با انجام  330 هزار مورد بازرسی در استان کشف شده است که این میزان کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 14 درصدی داشته است.
 
وی در پایان از مردم خواست تا از خرید هر گونه محصولات خام دامی فله ای و خارج از بسته بندی و تاریخ انقضاء جدا خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را از طریق تلقن گویای 1512 و یا شماره تلفن 34445000 به کارشناسان این اداره کل اطلاع دهند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.