مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی طی مراسمی از معصومه رضازاده، هنرمند صنایع دستی صاحب نشان مرغوبیت بین المللی صنایع دستی قدردانی کرد . 
به گزارش ایسنا، مرتضی آبدار در مراسم تجلیل از این هنرمند سفال گر گفت: نیاز امروز صنایع دستی حرکت به سمت خلاقیت و استفاده از تکنیک‌های روز است و هنرمندانی که در این راستا گام بر می‌دارند و به قله‌های افتخار صنایع دستی می‌رسند، شایسته تکریم هستند . 
وی خاطر نشان کرد: خانم رضازاده با ذوق لطیف و خلاقیت مثال زدنی، هنر و هویت را با هم تلفیق نموده است که شایسته تکریم جهانی شناخته شده است، گامی که هنرمندان صنایع دستی نیز می توانند با الهام از آن و تلفیق روش‌های سنتی و مدرن در مسیر توسعه صنایع دستی بردارند . 
وی گفت: صنایع دستی باید هم نشان دهنده هویت فرهنگی و ملی و هم توام با خلاقیت در طرح، روش تولید و استفاده از مواد اولیه باشد . وی در خاتمه گفت: تلاش خواهیم کرد تا آثار صاحب نشان مرغوبیت بین المللی را در محلی مناسب در معرض دید عموم قرار دهیم . 
 گفتنی است معصومه رضازاده هنرمند صاحب سبک منحصر به فرد در خلق آثار سفالین و دارنده نشان مرغوبیت بین المللی صنایع دستی، در نخستین جشنواره صنایع دستی فجر سال 1395 نیز جزء هشت هنرمند برگزیده انتخاب شد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.