رحیم پاکیزه خوی روز سه شنبه در نشست هیأت رئیسه فوتبال شهرستان بناب، افزود: هیأت فوتبال بناب برای برنامه ها و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود فازهای مختلفی را در نظر داشته و آنها را در زمان مختلف به ثمر می نشاند.
وی، استمرار تشکیل و برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقای دانش مربیان را از دیگر برنامه های این هیأت در بناب برشمرد و اظهار کرد: هم اکنون بیش از 25 نفر به عنوان مربیان پایه فوتبال در شهرستان فعالیت می کنند که بزرگ ترین ضعف آنها این است که تیم ها را با روحیات و تفکرات خود جلو می برند و به نوعی خودمحوری و سلیقه های شخصی در آن ها حاکم است.
پاکیزه خوی با بیان اینکه روزمرگی گریبان فوتبال ما را گرفته است، گفت: متأسفانه مدیریت سازمان یافته و حرفه ای در فوتبال آن طوری که باید و شاید وجود ندارد.
وی یادآور شد: با وجود تمام این مشکلات هنوز استعدادهای بسیار خوبی در فوبتال بناب در حال رشد و شکوفایی هستند که همین امر موجب انگیزه مضاعف دست اندرکاران فوتبال بناب برای ادامه این راه شده است.
پاکیزه خوی، از حضور تیم فوتسال این شهرستان در مسابقات دسته دوم کشوری خبر داد و افزود: با توجه به حضور بازیکنان ارزشمندی از این شهرستان در تیم های لیگ برتری کشور و نیز تیم های مطرح استان آذربایجان شرقی، امیدواریم شاهد ادامه بالندگی فوتسال شهرستان در سطح استان و کشور باشیم.
شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
3038/6183 انتشار دهنده:محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.