به گزارش ایرنا، احمد زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بخشی از این کمک ها شامل اقلامی مانند پتو، لباس گرم و غذا به ارزش 350 میلیون ریال و 700 میلیون ریال پول نقد بوده که به آوارگان سوری اهدا شده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان شهرداری، حوزها و پایگاه های مقاومت تبریز همچنین 1 میلیارد و 530 میلیون ریال نیز به جبهه مقاومت و مدافعان حرم اهدا کردند.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز با اشاره به اینکه ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با کمک های خود ثابت کرده اند که همیشه و در همه حال پشتیبان و یاری رسان جبهه های حق هستند، یادآوری کرد: مدافعان حرم از سرزمین و حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند و حمایت از آنان وظیفه مسلمانان است.
زارعی، ادامه داد: اگر در دوران مقدس رزمندگان اسلام مدافع ولایت فقیه، ارزش ها و سرزمین ایران اسلامی بودند، اکنون مدافع حرم اهل بیت(ع) هستند و کمک همه جانبه به مدافعان حرم یک وظیفه الهی و ملی است.
وی گفت: هم اکنون با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ما با دشمن در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور درگیر شده ایم و مردم ایران جهت حفظ ارزش های انقلاب و اسلام از جان و مال خود دریغ نمی کنند و این پشتیبانی در همه حال ادامه دارد.
زارعی، افزود: این کمک ها که در راستای تحقق گفتمان ولایت، کمک به جبهه مقاومت و استمرار راه نورانی شهدای مدافع حرم در حال جمع آوری بوده به صورت چشمگیر و مستمر در حال افزایش است.
خبرنگار: پرویز بابائی** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.