مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: کلیه خانوارهای تحت پوشش این صندوق از کمک 10 درصدی دولت تدبیر و امید برای پوشش بیمه‌ای خود بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد نظری گفت: تأمین آتیه خانوارهای ساکن در شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت از طریق ارائه خدمات بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شرایط تحقق اقتصاد مقاومتی را هموار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کلیه خانوارهای تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از کمک 10 درصدی دولت تدبیر و امید برای پوشش بیمه ای خود بهره مند می شوند، از عموم افراد فاقد بیمه ساکن در شهرهای شربیان، دوزدوزان، مهربان و روستانشینان منطقه خواست برای بهره مندی از خدمات صندوق، اقدام به  عضویت و نام نویسی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، و روستاییان نمایند.

نظری، همچنین به تشریح عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی در شهرستان سراب پرداخت و افزود: 12هزار و 800 نفر از روستاییان و ساکنین شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت شهرستان سراب، تحت پوشش صندوق  بیمه اجتماعی هستند که این میزان بیمه شده معادل 52 درصد واجدین شرایط شهرستان را تشکیل می دهند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در ادامه از برخورداری 448 خانوار شهرستان سراب از مستمری ماهیانه بازماندگان و از کارافتادگی صندوق خبر داد.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.