شهردار منطقه سه تبریز از پیگیری پروژه امتداد کمربندی میانی خبر داد و گفت: پروژه امتداد کمربندی میانی به خصوص دیوارکشی این پروژه، علی‌رغم سرمای شدید، با سرعت در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، پرویز عباس‌نژاد در این خصوص اظهار کرد:  هیچ نقطه‌ی توقفی در اجرای این پروژه تعریف نشده و علی‌رغم سردی شدید هوا و بارندگی، در نظر داریم به نتیجه لازم و درصد بالای پیشرفت در این امر دست یابیم.

وی اضافه کرد: اجرای این دیواره ۶۰ متری در شرایط جوی خاص و برودت هوا در این فصل از سال از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه و با نصب داربست و چادرکشی بر روی محل احداث دیواره سنگی در حال اجرا بوده و سیستم گرمایشی تعبیه شده نیز در داخل این چادرکشی باعث می شود تا پروژه در دمای مناسبی اجرایی شود.

وی با اشاره به این نکته که اجرای این پروژه طی سال‌های زیادی متوقف شده بود، گفت: اجرای طرح امتداد کمربندی میانی تسهیل تردد شهروندان را در پی داشته و با رضایتمندی آنان روبروست که این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شهردار منطقه سه تبریز تشریح کرد: تمام تلاش ما این است که این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.