مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از پیوستن اداره کل هوا شناسی آذربایجان شرقی به جمع حامیان این انجمن به عنوان نخستین ارگان دولتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، جواد میلانی در محل بیمارستان کودکان تبریز در این خصوص اظهار کرد: کارمندان اداره کل هواشناسی استان پس از آشنایی با انجمن تسکین و مشاهده رزومه فعالیت‌هایش برای مشارکت و همکاری با این انجمن اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: با ابراز علاقمندی تمام کارمندان این اداره کل برای همکاری با انجمن تسکین، مشارکت آن‌ها حالت اداری و رسمی به خود گرفته و بخشی از حقوق آن‌ها بنابه علاقه و توان مالی هر فرد کسر شده و در آخر هر ماه به حساب تسکین واریز می‌شود.

میلانی یادآور شد: در حال حاضر تنها کارمندان حاضر در اداره هواشناسی در این طرح مشارکتی حضور دارند که در سطح بالاتر و مراحل بعدی اداره‌های متبوع هواشناسی نیز در ردیف حامیان انجمن تسکین قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر دیگر همکاری‌ها و مشارکت‌های این انجمن با اداره کل هواشناسی استان، خاطرنشان کرد: طی نامه نگاری های انجام شده میان انجمن تسکین و اداره کل هواشناسی، کارمندان این اداره در راستای ایجاد ارتباط تنگاتنگ با این انجمن ابراز علاقه کرده و در کنار پیشنهادات و ایده‌های نو، خواستار شرکت در مراسم‌ها و برگزاری همایش‌‌های سالانه و ماهانه در راستای آگاهی‌دهی در زمینه‌ی سرطان‌های کودکان شدند.

مدیرعامل انجمن تسکین تاکید کرد: اجرای طرح‌های تسهیلاتی، نشر بروشورهای تسکین در اداره هواشناسی و خریداری تابلوهای تسلیت از این انجمن نیز از دیگر زمینه‌های قرارداد اداره کل هواشناسی استان در حمایت از تسکین و کودکانش می‌باشد.

وی با بیان اینکه، در این روزهای زمستانی، حال و هوای تسکین خوب است، خاطرنشان کرد: این روزها هوای تسکین به لطف داشتن چنین حامیانی در میان مردم و حتی کارمندان اداره‌های دولتی خوب بوده و دلگرم به آینده‌ی روشن‌تر از دیروز خود است.

وی یادآور شد: تسکین در بهار سال 1392 با نام رسمی "انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز" به عنوان یک سازمان مردم نهاد ثبت شد؛ این انجمن فعالیت خود را متکی بر اعضای محدود خود و با امید و هدف اینکه بتواند باری از دوش کودکان مبتلا به سرطان در مبارزه با بیماری بردارد، شروع کرده است.

میلانی ادامه داد: این انجمن، امروز متکی بر سرمایه‌ای که حاصل تلاش و پشتکار ایام گذشته‌ و به لطف حامیانی که هر روز به بودن آن‌ها دلگرم‌تر می‌شود، فعالیت کرده و مطمئن است که دیگر کودکان این خطه از ایران زمین برای مبارزه با سختی‌ها و مشکلات خود تنها نیستند.

گفتنی است؛ علاقمندان جهت آشنایی با فعالیت‌های انجمن تسکین، می‌توانند به کانال تلگرامی انجمن به آدرس telegram. me/taskincharity  پیوسته و یا تسکین را از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/taskin.charity/    دنبال کنند.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.