به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ولی الله دینی گفت: با وجود سرمای زودرس و یخبندان در استان طی آذرماه 60 کیلومتر شبکه احداث شد که 52 کیلومتر در حوزه روستایی بود.
وی طول شبکه توزیع و انتقال گاز استان را بیش از 18 هزار و 635 کیلومتر اعلام کرد و افزود: برای این میزان شبکه به تعداد بیش از 612 هزار انشعاب و بیش از یک میلیون و 500 هزار مشترک وجود دارد.
دینی با اشاره به اینکه گازرسانی به 303 روستای استان در حال اجراست، گفت: با بهره برداری از طرح های در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از 88.17 درصد به بیش از 93 درصد و در مجموع میزان بهره مندی خانوارهای استان به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به تداوم سرما در استان، مشترکان را به رعایت اصول ایمنی و مصرف بهینه دعوت و خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد حوادث ناشی از وسایل گرمایشی گازسوز مربوط به نقص در دودکش است.
دینی با تاکید بر کنترل دودکش ها، اظهارکرد: سرد بودن انتهای دودکش وسیله گاز سوز نشانه عدم مکش و خطر است و در صورت اسباب کشی به واحد مسکونی تازه احداث شده باید از باز بودن دودکش ها اطمینان حاصل شود.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشاردهنده:محمد رستگار
3071/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.