به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این مانور که بدون اطلاع قبلی و با هدف آگاهی از سطح آمادگی دستگاه های خدمات رسان در منطقه علی بلاغی در فاصله 25 کیلومتری ملکان برگزار شد، دستگاه های امداد رسان در کمتر از موعد مقرر خود را از مرکز شهرستان به محل حادثه رساندند.
فرماندار ملکان در حاشیه اجرای مانور به خبرنگار ایرنا گفت: سه دستگاه خودروی آتش نشانی برای استفاده در روستاهای این شهرستان خریداری شده و در سال آینده نیز با تامین سه دستگاه دیگر در اختیار روستاهای بالای پنج هزار نفر جمعیت قرار خواهد گرفت.
محمدباقر خانی افزود: با وجود افزایش سه برابری دستگاه های آتش نشانی نسبت به چهار سال گذشته، وجود تنها سه خودروی آتش نشانی در مرکز شهرستان که 84 روستا و سه شهر را با جمعیت 110هزار نفر پوشش می دهد، کافی نیست.
وی از ایجاد ایستگاه دوم آتش نشانی تا پایان امسال در ملکان خبر داد و گفت: تجهیزات لازم از طریق شهرداری برای این ایستگاه خریداری شده و با افتتاح آن بخشی از مشکل شهرستان در زمینه مسائل ایمنی و حریق حل خواهد شد.
در این مانور ادارات هلال احمر،آتش نشانی، اوژانس 115، شرکت فراورده های نفتی، مخابرات ،برق، گاز و نیروی انتظامی توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: قادر منجمی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
7228/6132/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.