استاندار آذربایجان‌شرقی از آمادگی تعدادی از صنعتگران استان برای نوسازی تجهیزات کهنه صنایع نفتی و بازگرداندن آن ها به حوزه صنایع نفتی با گارانتی دو ساله خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده درششمین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر نفت برگزار شد با اشاره به کلنگ زنی طرح خط انتقال اتیلن غرب در استان افزود: تحقق این مهم یکی از آرزوهای چندین و چند ساله مردم استان بود که امروز به دست وزیر محترم نفت کلنگ زنی شد.
وی افزود: با کلنگ زنی این طرح بسیار مهم و حیاتی، یکی از آرزوهای چندین ساله مردم استان های شمالغرب و به خصوص آذربایجان شرقی محقق شد و امیدواریم با بهره برداری کامل از این طرح مهم، شرکت پتروشیمی تبریز به خط اتیلن غرب وصل شده و در سال های آتی نیز شاهد توسعه این طرح باشیم.
 وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه تا کنون در حدود دو هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده است و یکی از مهم ترین و بهترین خدمات دولت دکتر روحانی برای مردم استان آذربایجان شقی محسوب می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار خوشه صنعتی نفت و گاز در استان ابراز کر: مدیریت ارشد استان مصمم به حضور و فعالیت تعدادی از صنعتگران و تولیدکنندگان استان در حوزه صنایع نفتی است.
  جبارزاده خطاب به وزیر نفت تصریح کرد: آقای وزیر این اطمینان را به شما می دهیم که تعدادی از صنعتگران استان آذربایجان شرقی آماده نوسازی تجهیزات کهنه و قدیمی صنعت نفت و بازگرداندن آن به این حوزه با ضمانت دو ساله هستیم.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.