یونس عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در سه دور برگزار می شود که دور اول با عنوان ' گرامیداشت شهدای مدافع حرم' از 28 دی ماه جاری در استخر اطهر مراغه می شود.
وی ادامه داد: تاکنون حضور 10 تیم از شهرستان های استان از جمله تیم های آذرشهر، سردرود، مراغه، سراب، کوثر تبریز، شهرداری تبریز و استخر سهند تبریز برای حضور در این مسابقات قطعی شده است.
عباسی اضافه کرد: در این رقابت ها که به صورت تیمی برگزار می شود، شرکت کنندگان در 5 ماده شامل 200 متر با مانع، حمل آدمک با تیوب و فین غواصی، حمل آدمک با فین غواصی، 100 متر با فین غواصی و 25 در 4 متر حمل آدمک تیمی رقابت می کنند.
وی گفت: دور دوم لیگ نجات غریق استان با عنوان 'گرامیداشت دهه مبارک فجر' 19 بهمن به میزبانی سراب و دور سوم این لیگ نیز سوم اسفندماه با عنوان 'گرامیداشت قیام 29 بهمن تبریز' به میزبانی تبریز برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری لیگ نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی در بخش بانوان خبر داد و افزود: این رقابت ها دوم بهمن سال جاری به میزبانی مراغه و در استخر اطهر این شهرستان برگزار می شود.
عباسی همچنین به برگزاری کلاس نجات غریق درجه ۲ در مراغه اشاره کرد و گفت: این دوره از نوزدهم ماه گذشته در استخر اطهر مراغه و با حضور 22 نفر آغاز شده و تا هفدهم ماه جاری ادامه خواهد داشت.
مدرسی ارشد این دوره بر عهده یونس عباسی و مدرس دوره امیر خسرو نژاد صالحی است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
7487/3077

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.