به گزارش روز سه شنبه ایرنا، ظفر محمدی در بازدید از روند ساخت این بیمارستان اظهار کرد: با توجه به نیاز این شهرستان و شهرهای همجوار و عدم جوابگویی بیمارستان های فعلی امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی برای تامین نیازهای درمانی، روند ساخت بیمارستان سینا باید تسریع شود.
وی با انتقاد از طولانی شدن مدت ساخت این بیمارستان افزود: طرح ساخت این بیمارستان با ظرفیت 160 تختخواب هم اکنون با گذشت بیش از هفت سال از آغاز آن، با صرف 170 میلیارد ریال از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
محمدی با ناکافی دانستن اعتبارات اختصاص یافته به تکمیل این بیمارستان در سالجاری گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز 18 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان تخصیص یافته و با این روند زمان بهره برداری از آن سال ها به طول می انجامد.
وی از سازمان های و نهادهای خدمات رسان شهری از جمله شرکت گاز، آب و فاضلاب و امور برق خواست تا برای واگذاری انشعاب و تسریع در بهره برداری این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، احداث بیمارستان ابن سینا مراغه از اردیبهشت سال 87 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع با 10 هزار و 955 متر مربع زیربنا در چهار طبقه آغاز شده است.
وجود بیمارستان های شهید بهشتی ، امیرالمومنین و بیمارستان در دست ساخت سینا با مجموع 334 تخت بیمارستانی، این شهرستان را به قطب خدمات درمانی در جنوب استان تبدیل کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی** انتشار:عیسی عطاپور**
3077/

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.