84 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک واحد تولیدی مراغه کشف شد.

مدیر توزیع برق مراغه از کشف ۸۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک واحد تولیدی این شهرستان خبرداد.

به گزارش جماران، محمدعلی معتمدی افزود: این واحد تولیدی از تعرفه غیرمجاز برق برای استخراج ارز الکترونیکی در طول شبانه روز استفاده می کرد که توسط کارشناسان توزیع برق این شهرستان شناسایی شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی و با حکم قضائی، دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال از محل این واحد تولیدی جمع آوری و توقیف شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه برای استفاده این دستگاه ها از برق صنعتی این واحد تولیدی استفاده می شد، که این امر برخلاف قوانین و تخلف محسوب شده و با صاحبان آن و واحد تولیدی برخورد قانونی شد.

معتمدی با تاکید بر لزوم نظارت بر استفاده مناسب از تعرفه های برق در مناطق مختلف گفت: هرگونه استفاده از برق در مصارف تعریف نشده و غیرقانونی، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: استفاده از ماینرها در مناطق مسکونی که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز بوده، موجب افت ولتاژ در این مناطق شده و از این رو، تخلفی آشکار و قابل پیگرد است.

وی اضافه کرد: کارشناسان برق این شهرستان به صورت مستمر از تمامی واحدهای تولیدی و مسکونی بازدید کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، ضمن برخورد، متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.