فرمانده انتظامی مراغه از کشف و توقیف 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز، کشف ادویه قاچاق و توقیف محموله 25 تنی گندم قاچاق در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی مراغه از کشف و توقیف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراجرای یک مورد حکم تخریب منزل در یکی از محلات شهر که به صورت غیر مجاز ساخته شده بود  با حضور عوامل یگان امداد شهرستان از داخل یکی از اتاقک ها تعداد ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده را ۳۰ میلیون تومان برآورد کرده اند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر شد و پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت . 

 کشف ادویه قاچاق در مراغه 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف محموله ادویه قاچاق  (زردچوبه) قاچاق خبر داد. 

الهوردیان افزود: در راستای کنترل قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین کنترل جاده های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون  بنز مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار ۹ تُن و ۸۰۰ کیلوگرم  زردچوبه قاچاق خارجی بدون مجوز را که در پوشش کیسه های پلاستیکی ایرانی بسته بندی شده بود، کشف کردند. 

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۳۰ میلیون تومان برآورد کرده اند که در این راستا کامیون توقیف و راننده به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اللهوردیان همچنین اعلام کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل خودروی های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از اتوبوس توقیف شده تعداد ۲۰ دستگاه انواع دستگاه های صنعتی خارجی قاچاق از جمله دژبر، دریل شارژی، دستگاه جوشکاری و تراز لیزری به ارزش ۴۶ میلیون تومان را کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

توقیف محموله ۲۵ تنی گندم قاچاق در مراغه

اللهوردیان همچنین  از کشف ۲۵ تن گندم قاچاق در این شهرستان توسط پلیس خبرداد.

وی افزود: در این راستا، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون هوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

اللهوردیان ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن گندم قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مستند را کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله گندم کشف شده ۶۳ میلیون تومان برآورد شده است، اضافه کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی مراغه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.