میرمعصوم سهرابی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتور هیچ‌ گونه مشکل مالی ندارد، افزود: متاسفانه اخبار کذبی توسط برخی رسانه‌ها در خصوص وضعیت مالی باشگاه منتشر می شود که به هیچ عنوان صحت ندارد و ما از معدود باشگاه‌های لیگ برتری هستیم که بیش از نیمی از حقوق اعضای خود را پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این افراد و رسانه ها به حاشیه کشاندن تراکتور و دلسرد کردن هواداران و بازیکنان این تیم است، اظهار داشت: به هواداران خوب خود این اطمینان خاطر را می ‌دهم که چنین شایعاتی کذب محض بوده و باشگاه تراکتور توان حفظ تمامی بازیکنانش از جمله سه کاپیتان تیم ملی را دارد و  هر بازیکنی که کادر فنی تقاضا کند را  جذب خواهیم کرد.

سهرابی ادامه داد: مالک باشگاه علاوه بر تیم تراکتور، باشگاه ماشین‌سازی را نیز به ‌خوبی اداره می ‌کند و معتقدم این حواشی به این دلیل مطرح شده است که مهندس زنوزی هفته گذشته راجع به آنچه که در فوتبال ایران می‌گذرد، افشاگری کرد.

وی ضمن هشدار به حاشیه سازان برای تراکتور و فوتبال آذربایجان، اظهار کرد: ما به خوبی می‌ دانیم که این اخبار از کجا نشأت می ‌گیرد و به این افراد هشدار می‌دهیم که دست از سر تراکتور بردارند.

سهرابی درباره پرونده‌های مربوط به بازیکنان خارجی تراکتور در فیفا نیز گفت: باشگاه تراکتور پرونده‌های حقوقی را به دقت بررسی می‌کند و هواداران مطمئن باشند مالک باشگاه به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که این تیم کوچکترین آسیبی از مسائل این چنینی ببیند.

وی با اشاره به اینکه نفرات خارجی و داخلی مدنظر سرمربی تیم برای فصل جدید لیگ برتر جذب خواهد شد، گفت: بازیکنان کنونی تیم نیز به صلاحدید کادرفنی حفظ می‌شوند و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد.

 سهرابی اعلام کرد: باشگاه تراکتور تبریز برای فصل آینده لیگ برتر تیم قدرتمندی را خواهد بست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.