به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه از زمان آغاز بیماری کرونا در استان، وحدت و همدلی خوبی مابین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و همچنین مردم استان شکل گرفته است تا در سایه لطف الهی و این همدلی‌ها به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری در سراسر استان باشیم.

وی با ابراز امیدواری در خصوص رفع این بلا از جهان بشریت گفت: در استان آذربایجان شرقی قدم‌های خوبی برای حمایت از نیازمندان برداشته شده است به گونه‌ای که بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

آل هاشم با اشاره به همکاری سایر نهادها نیز گفت: ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در این مدت ۲۵ هزار بسته بین نیازمندان توزیع کرده اند و هشت هزار بسته نیز در قالب طرح پویش رحمت توزیع شده است. همچنین پنج هزار نفر از نیازمندان نیز تحت حمایت و کمک کمیته امداد استان قرار گرفته اند.

وی با اشاره به لطف مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان نسبت به طلاب استان گفت: روحانیون و طلاب استان در اقدامی جهادی نسبت به انجام احکام شرعی دفن و کفن اموات کرونا تلاش‌هایی اقدام کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین بر همدلی تمامی مردم برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی تاکید کرد و گفت: مساجد استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به محلی برای تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده اند و صحنه‌های زیبایی از همدلی و همراهی در این مکان‌ها آفریده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.