به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مصطفوی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای رسالت خود در قبال شهروندان به عنوان ستاد پشتیبانی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهر جدید سهند از آغازین روزهای شیوع کرونا در کشورمان فعالیت خود را آغاز کرده و با پیگیری برنامه‌های متعدد به مسئولیت اجتماعی خود در این خصوص عمل کرده است.

وی با اشاره به حمایت از مؤسسات خیریه جهت تولید ماسک گفت: همکاری مادی و معنوی جهت تولید ماسک‌های مورد نیاز به صورت خیریه با سه مرکز نیکوکاری مستقر در شهر جدید سهند که عبارتند از مرکز نیکوکاری واقع در مسجد جامع فاز یک، مرکز نیکوکاری شهیدان دادی و آماده سازی خانه توانمند سازی واحد اجتماعی شرکت عمران و استقرار مرکز نیکوکاری امام حسن (ع) فاز سه شهر جدید سهند آغاز شده و ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند با تاکید بر همکاری تنگاتنگ این مجموعه با مرکز بهداشت شهرستان اسکو گفت: در راستای نظارت دقیق بر فرایند تولید ماسک بازدیدهای مستمر از مراکز فوق انجام شده و در این خصوص دیدار و گفت و گو با رئیس مرکز بهداشت شهرستان اسکو و اعلام آمادگی برای همکاری‌های بیشتر را داشتیم.

وی کمک به ستاد بحران استان و شهرستان شامل اهدای ۱۰۰ عدد پتو، ۱۰۰ عدد بالش ،۱۰۰ عدد رو تختی و ۱۰۰ عدد روبالشی را از دیگر اقدامات این شرکت در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا برشمرد.

وی از تأمین مواد ضدعفونی مورد نیاز برای استفاده ادارات و مراکز عمومی نیز خبر داد و افزود: تأمین مواد ضد عفونی مساکن، سازمان‌ها، ادارات و تأمین مواد ضد عفونی مورد نیاز برای ضدعفونی خودروها در مبادی ورودی با همکاری شهرداری شهر جدید سهند انجام شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند از چاپ و نصب بیش از ۳۰ بنر آگاه سازی با شعارهای مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا در محلات مختلف شهر و تأمین و چاپ بنرها و پوسترهای مرکز بهداشت شهرستان با همین موضوع خبر داد و گفت: اکیپ‌های سیار نیز در این مدت به امر اطلاع رسانی در سطح شهر مبادرت کردند.

وی از برگزاری مسابقه عکس ۱۳ بدر با موضوع در خانه بمانیم خبر داد و گفت: این جشنواره با استقبال خوب شهروندان سهند روبرو شد و به ۶ عکس برتر نیز جوایزی اهدا شد.

مصطفوی، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را به علت بیماری کرونا از دست داده‌اند گفت: خوشبختانه همه گیری این بیماری در شهر جدید سهند کم بوده و مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و ما قدردان این فهم و درک بالای شهروندان سهند هستیم.

وی با اعلام حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۵۰ بسته‌های حمایتی شامل ده کیلو برنج، مرغ، نخود، لوبیا، دو بسته ماکارونی، رب گوجه فرنگی، دو عدد روغن مایع و مواد بهداشتی در بین خانواده‌هایی که دارای بیمار کرونایی و نیازمند حمایت بودند توزیع شده است.

وی با اشاره به رعایت تمام موارد بهداشتی در شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: تأمین مواد ضدعفونی و ماسک برای مراجعه کنندگان شرکت و اجبار در استفاده از ماسک رایگان ارائه شده از نخستین روزهای همه گیری این بیماری مورد توجه بوده و تمام پروتکل‌های ابلاغی در این مجموعه عملیاتی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.