غلامحسین مسعودی‌ریحان امروز یکشنبه در دیدار اعضای شورای شهر با فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز با بیان اینکه تفکرات توسعه‌ای در مدیران کم شده است و در انتقال این تفکرات با مشکل روبه‌رو هستیم‌، افزود: نگاه جزیره ای به توسعه هیچچ دستاوردی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر هماهنگی بین نهادی وجود نداشته باشد، توسعه اتفاق نمی افتد، ادامه داد: شورای شهر به عنوان هماهنگ‌کننده تمام ارگان‌ها و سازمان‌های مستقر در شهر محسوب می‌شود.

مسعودی‌ریحان‌ با بیان‌اینکه امسال در مجموعه شورای شهر و شهرداری تبریز به عنوان سال فضای سبز نامگذاری شده و بودجه خوبی نیز در نظر گرفته شده است گفت: در صورت هماهنگی فرماندهی پایگاه دوم شکاری با مجموعه مدیریت شهری می‌توان گام خوبی در راستای توسعه فضای سبز شهری در پایگاه شکاری شهید فکوری برداشت.

فریدون بابایی اقدم، عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه ضمن قدردانی از کمک‌های پایگاه شکاری شهید فکوری به شهرداری منطقه ۶ تبریز در خصوص مهار ویروس کرونا گفت: با تعاملات بیشتر می‌توانی به یکدیگر کمک کنیم.

وی افزود: بحث تامین آب خام پایگاه شکاری باید حل شود، زیرا در صورت نبود آب خام‌ هیچگونه توسعه‌ای در فضای سبزی قابل انجام‌نیست.

امیر سعید رسولی، فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه به عنوان سرباز در خدمت پیشرفت تبریز هستیم، اظهار کرد: قدردان حسن نیت مسئولان شهر تبریز نسبت به پایگاه شکاری هستیم.

وی با بیان‌اینکه حمایت‌های مدیریت شهری موجب می‌شود دغدغه تیز پروازان‌ فقط درگیری با دشمنان باشد، افزود: هر مقدار دغدغه نیروهای نظامی از داخل کمتر باشد بهتر می‌توانند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.