بهمن اقدمی روز جمعه با تاکید بر تقویت اینترنت برخی از روستاهای شهرستان جهت استفاده دانش آموزان از آموزش‌های مجازی در جمع خبرنگاران افزود: دانش آموزان تمامی مقاطع موظف هستند که این برنامه را روی دستگاه گوشی خود نصب کرده و در کلاس‌ها شرکت کرده و از دروس گفته شده استفاده کنند.
وی از ضعیف بودن  اینترنت و نبود آن در برخی روستاها انتقاد کرد و از مسوولان خواست برای برخورداری تمامی دانش آموزان از مزایای این طرح، مشکلات را رفع کنند.

اقدمی گفت: در مقطع ابتدایی ۱۰۰ درصد برنامه شاد از سوی مدیران و معلمان و دانش آموزان نصب شده و کلاس‌های این مقاطع نیز هرروز به صورت مجازی برگزار می‌شود ولی بقیه چون دسترسی به اینترنت ندارند و یا به علت اینکه از داشتن گوشی اندروید محروم هستند فعلاً بلاتکلیف مانده اند.
وی خاطرنشان کرد: نبود اینترنت باعث شده که درس‌ها را بر روی سی یا دی وی دی ضبط کنیم و به روستاها ارسال کنیم، در ارسال این درس نامه‌ها کلیه پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت می‌شود تا دانش آموزی از این طریق به ویروس کرونا مبتلا نشوند.
وی گفت: تمامی فعالیت‌های دانش آموزان و معلمان در این برنامه ثبت و ارزشیابی و طبق آن ارزشیابی دانش آموزان سنجیده خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.