محمدحسین حسن‌زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در همین رابطه حدود ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده نیز در سطح داخلی ساختمان‌های ادارات و سازمان ها مختلف استفاده شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص محلات پرخطر و آلوده شهر، برنامه‌های ضدعفونی سطح شهر به طور روزانه و زمان بندی شده از سوی ستاد مقابله با کرونا به مناطق اعلام می شود.

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین برنامه روزانه دیگری نیز توسط اکیپ‌های سازمان آتش نشانی انجام می‌شود که تا امروز تمام مجتمع‌های عمومی بدون استثنا و با نوبت و زمان بندی مشخص ضدعفونی می‌ شوند.

وی از برنامه ریزی برای ساماندهی گروه‌های خودجوش در شهرداری تبریز خبر داد و افزود: علاوه بر نیروهای ضدعفونی کننده در شهرداری از جمله خدمات شهری و آتش نشانی، نیروهای مستقل دیگری نیز در این ستاد مشغول فعالیت هستند که مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز این گروه ها از سوی شهرداری تبریز تامین می‌شود.

حسن‌زاده یادآور شد: به ازای هر روز و هر تعداد کارگر، ماسک های مخصوص تهیه می‌شود و از طریق ستاد مرکزی در اختیار مدیریت پسماند قرار می‌گیرد تا پاکبانان و کارگران از آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت هایی برای حفظ سلامت کارکنان در شهرداری، گفت: تمام خریدهایی که برای حفظ سلامت سطح شهر لازم است، انجام شده و برای ضدعفونی سطح شهر تا خرداد ماه مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.