هادی بدری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با شروع بارش های اخیر و احتمال وقوع تصادفات رانندگی و سایر حوادث غیرمترقبه آتش نشانان در حال آماده باش قرار گرفته اند، افزود: این آماده باش ها تا اتمام بارش ها ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با شروع بارش های جوی و احتمال وقوع تصادفات رانندگی و آب گرفتگی معابر، تعداد ۲۲ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی تبریز  برای ارایه خدمات ایمنی به شهروندان در حال آماده باش قرار گرفته و تا برقراری وضعیت عادی جوی این روند ادامه می یابد.

بدری با اشاره به اینکه از اواخر سال گذشته آتش نشانان در راستای اقدامات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حال آماده باش به سر می برند، از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در صورت بروز حوادث رانندگی و یا مشاهده هرگونه آب گرفتگی که می تواند موجب سقوط و گرفتاری شهروندان شود، با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تبریز تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، با ورود سامانه بارشی جدید هوای آذربایجان شرقی طی  هفته جاری نیمه ابری تا ابری همراه بارش باران است که فعالیت این سامانه گاهی با بارش باران به صورت رگبار و غرش آذرخش و در برخی نواحی با مه رقیق و در نواحی سردسیر و کوهستانی با بارش برف همراه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.