عادل اصغرپور روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا، با تقدیر از دستگاه های مسوول در طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه هلال احمر،  شبکه بهداشت و درمان و ارتش، نیروی انتظامی و بسیج افزود: در راستای این طرح تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تا پایان روز ۲۲ فروردین ماه تعطیل است و دستگاه‌های اجرایی و ادارات نیز با یک سوم نیروهای خود فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تمامی صنف‌ها به جز اصنافی که مجوز فعالیت دارند همچنان تعطیل خواهند بود.

اصغرپور گفت: چهارچوب و پروتکل‌های تعریف شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان در اجرای طرح ها و ضدعفونی ها باید رعایت شود.

فرماندار عجب شیر همچنین خواستار مراقبت مدیران از مجموعه و کارکنان شد و افزود: ضدعفونی ادارات و اماکن نظامی و انتظامی به طور مستمر انجام و مواد ضدعفونی و ماسک برای هریک از کارکنان تهیه و توزیع شود.

اصغرپور با اشاره به اینکه در خصوص کالاهای اساسی در شهرستان هیچ مشکلی نداریم افزود: تمامی کالاهای اساسی در شهرستان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت تامین شده و هیچ گونه کمبودی در شهرستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر بازدید مستمر و کنترل قیمت ها از سوی بازرسان ستاد،  گفت: در کنار کنترل قیمت ها، نظارت بر بهداشت قصابی ها و مرغ فروشی ها و جلوگیری از فروش مرغ های فاقد بسته بندی از جمله وظایف بازرسان ستاد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.