علیار راستگو روز یکشنبه در ارتباط تصویری با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با معاونان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور، با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شهرستان های استان گفت: اکثر مردم استان همکاری خوبی با دستگاه های مسئول برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دارند.

وی یادآوری کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از دو روز پیش و به صورت شبانه روزی در ۸۳ نقطه استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: به ۳۵ هزار خودرو توسط پلیس تا صبح امروز، تذکر داده شده و با رانندگان متخلف و بی توجه به توصیه ها، متناسب با قوانین برخورد شده و علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، دستور توقیف خودروی آن ها به مدت یک ماه صادر شده است.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پنج هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران احتمالی در استان، آماده است اظهار کرد: تا به امروز ۶۱۸ مورد بستری مبتلا به کرونا در استان داریم و بخش اعظمی از ظرفیت تخت های بیمارستانی استان برای روزهای احتمالی بحرانی، آماده است.

 راستگو در ادامه از همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج برای مشارکت در طرح های مقابله با کرونا در استان قدردانی کرد و افزود: چهار بیمارستان نظامی در استان و یک نقاهتگاه جدیدالاحداث ارتش جمهوری اسلامی در تبریز به ظرفیت ۴۰۰ تخت نیز آماده پذیرش و مداوای بیماران احتمالی در صورت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان است.

تاکنون در آذربایجان شرقی یکهزار و ۳۶۱ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۱۳۰ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.