عادل اصغرپور روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای عجب شیر با تقدیر از اعضا این ستاد افزود: تصمیم اتخاذ شده لازم الاجرا بوده و کنترل ورودی های مناطق گردشگری در راستای اجرا این تصمیم افزایش می یابد.

وی گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرنای عجب شیر، فصل الخطاب در مقابله با ویروس کرونا است و دستگاه ها موظف به اجرای این تصمیمات هستند.

وی به اقدامات این ستاد در شهرستان اشاره کرد و افزود: مشکلی در زمینه بستری بیماران کرونایی وجود ندارد اما در صورت نیاز و اضطرار، نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی از سوی پادگان ۰۳شهید برخورداری ارتش و با همکاری شبکه بهداشت و درمان تجهیر خواهد شد.

اصغرپور همچنین از اجرای طرح بسیج ملی غربالگری و غربالگری ۹۸ درصدی مردم شهرستان خبرداد و گفت: این طرح با همکاری بسیج، سپاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر انجام شده است و تاکنون، ۶۳۰ مورد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شده اند.

فرماندار عجب شیر همچنین از کنترل ورودی و خروجی شهرستان از سوی جمعیت هلال احمر خبرداد و افزود: در جریان اجرای این طرح بیش از ۱۷هزار نفر غربالگری و ۴۵ مورد مشکوک شناسایی و مراکز درمانی معرفی شدند.

اصغرپور گفت: به غیر از درمانگاه ها، داروخانه ها و مطب های پزشکی، نانوایی ها و قنادی ها، لوازم پزشکی ها، قصابی ها، مروغ فروشان و خواربار فروشان بقیه صنوف تا اطلاع ثانوی در شهرستان تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.