حسین محمّدی روز سه شنبه در قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) با تقدیر از فعالیت شبانه روزی گروه های جهادی، از تهیه ماسک و لباس مناسب بهداشتی برای بسیجیان خبر داد و گفت: باید توجه داشت که برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به جامعه باید اول در فکر سلامتی خود باشیم چرا که بدون رعایت مسائل بهداشتی، امکان ابتلا به بیماری بالا رفته و خدمات رسانی به جامعه با مشکل روبرو خواهد شد.

 وی با اشاره به آمار رو به رشد مبتلایان در روستاهای شهرستان بر اثر هجوم مسافران نوروزی، بر ضرورت سمپاشی و ضدعفونی روستاها تاکید کرد و از فرماندهان حوزه ها خواست سمپاشی روستاها را جدی گرفته و تدابیر لازم را برای تسریع در این امر بکار گیرند.

 ۶۴ درصد جمعیت شهرستان میانه در طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا غربالگری شده اند

دبیر قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) سپاه میانه هم با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج میانه در برابر ویروس کرونا، گفت: تا کنون حدود ۱۱۶ هزار نفر معادل ۶۴ درصد از جمعیت شهرستان در طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا، غربالگری شده اند.

 سیدخلیل حسینی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع)  افزود: ضدعفونی مساجد و اماکن مذهبی، پمپ بنزین ها، نانوایی ها، خودپردازها و اماکن عمومی، توزیع بروشورهای آموزشی، انجام آموزش چهره به چهره، فعال سازی کارگاه های تولید ماسک، و توزیع ماسک در بین مردم را از مهمترین فعالیت های گروه های جهادی بسیج است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۲۰ هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی و حدود ۵۰ هزار عدد ماسک به همت بسیجیان گروه های جهادی در بین مردم از جمله در مناطق حاشیه نشین و حساس شهر، توزیع شده است.

 وی اظهار داشت: بسیجیان گروه های جهادی و کارکنان سپاه در بحث غربالگری سلامت نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان، با برقراری تماس تلفنی طی چند روز گذشته توانسته اند ۶۴.۲ درصد از جمعیت ۱۸۰ هزار نفری میانه را تحت پوشش قرار دهند و این فعالیت ها با شدت و قوت همچنان در حال استمرار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.