احمد حمزه‌زاده، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و کاهش حداکثری حضور در فضاهای عمومی، تاسیسات گردشگری و رستوران های بین راهی استان در تعطیلی و به حداقل رساندن فعالیت های خود با این اداره کل همکاری می کنند.

وی اظهار داشت: از نخستین روزهایی که وزارت بهداشت بر عدم حضور در اماکن عمومی و کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی مقابله با کرونا استان نیز بر لزوم اجرای این قوانین تاکید کرد، تاسیسات و مراکز گردشگری استان بطور مستمر علاوه بر رعایت اصول بهداشتی میزان فعالیت خود را در راستای مقابله با بیماری کرونا کاهش دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی اماکنی مانند رستوران های بین راهی و مهمانپذیرها فعالیت خود را متوقف و مراکز اقامتی خصوصی نیز میزان پذیرش خود را به حداقل ممکن رسانده اند.

حمزه زاده، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا این روزها در استان زمان اوج خود را سپری می کند، ادامه داد: پیشگیری و عدم مسافرت هموطنان موجب کاهش این موج و برقراری وضعیت متعادل می شود.

وی از تمام هموطنان به ویژه مردم استان خواست در ایام نوروز از هرگونه سفر و حضور غیرضروری در اماکن عمومی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.