حمید شکری روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار مراغه اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده کالاهای تنظیم بازار به موقع در شهرستان دریافت و توزیع می شود.
وی گفت: اکیپ های نظارتی شهرستان متشکل از اداره صنعت و معدن، تعزیرات و اتاق اصناف به صورت مستمر در حال رصد بازار هستند و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون برخورد می کنند.
شکری گفت: بیش از ۲ هزار و ۹۴۳ تن برنج، شکر، قند و گوشت منجمد از ابتدای سال ۹۸ در شهرستان توزیع شده است و خوشبختانه در این خصوص مشکلی در شهرستان وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای این شهرستان ذخیره شده است، گفت: تیم های نظارتی باید نسبت به کنترل اوضاع و ایجاد ثبات قیمت در سطح بازار اقدام کنند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه نیز در این جلسه از توزیع ۱۸۳ تن میوه تنظیم بازاری ویژه شب عید در این شهرستان خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ۴۸ تن سیب و ۱۳۵ تن پرتقال در محل های تعیین شده توزیع شده است.
محمدرضا حسن زاده گفت: برای این منظور، ۱۲ غرفه در مناطق مختلف شهر برای توزیع میوه شب عید از دیروز دایر شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و استان، پرتقال هر کیلو ۵۵۰۰ تومان و سیب نیز هر کیلو ۶۰۰۰ تومان در این غرفه ها عرضه می شود.
حسن زاده گفت: با توجه به ذخیره سازی مناسب، مشکلی برای تامین میوه شب عید در این شهرستان وجود ندارد.
وی به توزیع اقلام اساسی از ابتدای امسال در شهرستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال ۷۴۵ تن برنج، یکهزار و ۳۶۴ تن شکر، ۶۵۰ تن قند، ۵۴ تن گوشت منجمد در شهرستان توزیع شده است.
وی گفت: همچنین در اسفندماه امسال ۱۳۰ تن شکر به شهرستان تزریق و ۵۰ تن آن توزیع شده است.
وی اضافه کرد: شهروندان هرگونه تخلف را از طریق شماره ۱۲۴ به این اداره گزارش داده و در صورت وصول هرگونه شکایت، بازرسان این اداره نسبت به برخورد با واحدهای متخلف اقدام خواهند کرد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.