محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در نشستی با بانیان و فعالین موسسه خیریه مهرانه در شهرستان میانه با اشاره به سیر صعودی عملکرد این موسسه افزود: شهرستان میانه بعد از زنجان به راه اندازی مهرانه اقدام کرده است و علاوه بر درمان به تامین معیشتی اعضای تحت پوشش نیز کمک می کند .

وی همچنین با بیان اینکه خیرین و مردم آگاه شهرستان همواره با حفظ این روحیه  در تمامی حوزه ها و بروز حوادث و بلایای طبیعی از جمله در زلزله اخیر و پدیده منحوس کرونا به کمک رسانی مشغولند اضافه کرد: در حال حاضر ۴ واحد تولیدی در شهرستان اقدام به تولید ماسک و ۲ واحد نسبت به مواد ضد عفونی اقدام کرده اند همچنین با هماهنگی های انجام شده از سوی دو خیر بزرگوار و مجتمع فولاد میانه شاهد خرید دستگاه اکسیزن ساز مرکزی بودیم که در عرض دو روز آینده به بیمارستان برکت امام ارسال و راه اندازی خواهد شد تا در شرایط فعلی دغدغه ای از بابت اکسیزن تراپی به بیماران  نداشته باشیم.

مشایخی در ادامه گفت: به رغم تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی برای کادر درمان برای چند هفته آتی از سوی شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی،مجتمع فولاد میانه و خیرین تامین اقلام و تجهیزات لازم به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در پایان از خیرین موسسه مهرانه خواست تا بنا بر هماهنگی های انجام شده با اوقاف و امور خیریه در شناسایی افراد آسیب پذیر و اعلام آنها تا جایی که می توانند از این خانواده ها نیز با مساعدت اوقاف و امور خیریه شهرستان حمایت کنند.

موسسه مهرانه میانه در اقدامی خیرخواهانه ۱۰۰ بسته ارزاق در بین اعضای خود به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال با توجه به فرا رسیدن ایام عید توزیع کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.