بهنام اصلی زاده روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تضمین سلامتی همکاران و شهروندان و رعایت اصل «در خانه بمانیم» و با توجه به تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسرانی، با موافقت مدیرعامل شرکت واحد، اعطای مرخصی به همکاران راننده و اداری و تعمیرگاهی تسهیل شد و این همکاران می توانند با اخذ مرخصی استحقاقی نسبت به حضور در منزل و جلوگیری از انتشار بیماری کمک نمایند.

وی افزود: با توجه به اولویت حفظ سلامتی، همکارانی هم که مرخصی استحقاقی آنان به اتمام رسیده است، نیز می توانند با نظر مسئول مربوطه و اخذ مرخصی تشویقی تا پایان سالجاری نسبت به حضور در منزل به عنوان بهترین راه  پیشگیری اقدام نمایند.

اصلی زاده ابراز امیدواری کرد با همکاری همدیگر و رعایت نظر کارشناسان مربوطه در خصوص اصول بهداشتی و ایمنی و با توکل بر خدا بتوانیم بر این بیماری فائق آییم.

پیش از این نیز شهرداری تبریز در راستای کنترل ویروس کرونا، قطار شهری را تعطیل کرده و ساعات کار اتوبوس های شهری و تندرو را فقط در دو نوبت ۶.۵ صبح تا ۸ و ۱۶ تا ۱۸ اعلام کرده بود. 

ناوگان اتوبوسرانی تبریز حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در اختیار دارد و روزانه نزدیک به ۶۵۰ هزار شهروند تبریزی توسط آن در مسیرهای مختلف جابجا می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.