محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در نشستی با فعالان اجتماعی شهرستان با بیان اینکه ضدعفونی شهرها با محوریت شهرداری و یاری مردم، خیرین، هیئت امنای بازار و همچنین توزیع مواد ضدعفونی کننده از سوی گروههای مردمی در چندین مرحله از اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان است، اضافه کرد: بزرگترین پشتوانه در امر پیشگیری همکاری مردم است و اگر مردم با جدیت تمام به پیش بروند در کنترل شیوع کرونا  موفق تر خواهیم بود. 

وی با اشاره به عدم پذیرش مسافر از روز شنبه، بر ضرورت همکاری فعالان مجازی  در این راستا تاکید کرد و افزود: در این خصوص از بخش مردمی نیز عضو گیری کرده ایم تا با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی که پیک و همه گیری ویروس را فروردین ماه سال بعد اعلام کرده است شاهد کاهش شیوع ویروس در سطح شهرستان باشیم. 

مشایخی مراقبت جدی در سه هفته آتی را مهم خواند و گفت: در شهرستان بر جدیت تصمیمات و اقدامات خود بویژه در بحث ورود مسافرین به شهرستان و اقدامات پیشگیرانه در جهت تعطیلی بازار و یا اعمال محدودیتهایی با کمک فعالان اجتماعی خواهیم افزود. 

فرماندار ویژه میانه کم شدن همه گیری و کوچک شدن چرخه بیولوژیکی ویروس کرونا را نیازمند همکاری و همراهی جدی مردم با اطلاع رسانی به موقع و فرهنگ‌سازی دانست.

وی در پایان از ابتلای ۱۳ نفر در میانه به ویروس کرونا خبر داد و گفت از این تعداد ۲ نفر به علت داشتن بیماری زمینه ای فوت شدند و حال ۶ بستری دیگر در شهرستان رو به بهبود است که مرخص خواهند شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.