به گزارش خبرنگار مهر، عملیات ضدعفونی و گندزدایی از سطح شهر مرند، با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان و سایر مجموعه‌ها، امروز با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در شهر مرند اجرایی شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، در حاشیه اجرای عملیات ضدعفونی سطح شهر مرند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در راستای مقابله با ویرووس کرونا در سطح شهر تحت عنوان ویروس زدایی، تمام امکانات شهرستان از جمله نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش و سایر مجموعه‌های جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان به کار گرفته شدند.

داود گرشاسبی افزود: به کارگیری تمامی امکانات بدون هماهنگی مردم مرند به نتیجه نمی‌رسد.

فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم با ما همکاری کنند و در خانه بمانند و در اجتماعات و مراسم و بازار حضور غیرضروری نداشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر این رفتار اجتماعی و همراهی در مردم شکل نگیرد، تلاش‌های مجموعه شهرستان منجر به نتیجه نخواهد شد.

فرمانده تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند، نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: این عملیات به همت قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، در یک اقدام آفندی اجرایی شد.

امیرسرتیپ دوم ابراهیم حیدرزاده افزود: کلیه سامانه‌های جنگ نوین، آتش نشانی، نفرات پیاده تیم‌های پدافند زیستی، یگان‌های جنگ نوین و بهداشت و درمان تیپ ۳۲۱ متحرک هجومی تحت عنوان مدافعان سلامت کلیه اماکن عمومی شهر مرند را با نگاه عملیاتی، ضدعفونی و رفع آلودگی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.