عادل اصغرپور روز شنبه در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان عجب شیر، حفظ آرامش در شرایط کنونی را مهم و ضروری دانست و افزود: امیدواریم با دقت نظر و توجه مردم و تعامل دستگاههای ذیربط از شیوع ویروس کرونا در شهرستان پیشگیری کنیم.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه پیش بینی های لازم جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان انجام شده است و همشهریان باید همکاری های لازم را در این زمینه داشته باشند، اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا، همه باشگاه های ورزشی و قلیان سراها تعطیل شدند.

وی بر لزوم لغو جلسات غیرضروری در ادارات و ضد عفونی و پاکسازی مراکز آموزشی و ادارت شهرستان، جلوگیری از ازدحام و تجمعات در حد امکان و فرهنگ سازی توسط نهادهای مربوطه جهت جلوگیری از اجتماعات غیر ضروری و رعایت بهداشت فردی و خود کنترلی و اطلاع رسانی دقیق و درست به مردم جهت مدیریت افکار عمومی و کاهش اظطراب و استرس به مردم با هماهنگی رسانه های خبری تاکید کرد.

وی اظهارداشت: آموزش موارد مورد نیاز برای کنترل بیماری از طریق چاپ و نصب بنر ، بروشور، سی دی های آموزشی و افزایش آگاهی مردم ، پاکسازی و ضد عفونی کردن مراکز آموزشی و دانشگاه ها با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی نیز باید با جدیت انجام شود.

وی از تعطیلی هفته بازار روز های چهارشنبه شهرستان عجب شیر و ورزشگاهها و استخرها تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: در  تمامی مکانهای ورزشی و مراکز نظامی، تدابیر پیشگیرانه و کنترلی از قبیل ضدعفونی و گندزدایی باید انجام شود.

اصغرپور گفت: کنترل و ارزیابی اولیه مسافرین ورودی از طریق راه آهن و ورودی و خروجی شهر توسط شبکه بهداشت و درمان و ضدعفونی و پاکسازی کلیه ادارات و مراجعین و کارکنان ادارات و نصب مواد ضدعفونی در ادارت و فعالیتهای و برنامه های مذهبی تا اطلاع ثانوی یاد مودر توجه جدی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.