به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم شامگاه جمعه در بازدید از مسجد آیت الله انگجی تبریز اظهار داشت: فردا را باید شنبه مهربانی بنامیم و اگر تا امروز رقابت انتخاباتی در میان افراد بوده و یکسری اختلافات وجود داشت، از فردا باید با محبت با یکدیگر رفتار کنیم.

وی ادامه داد: امروز کشور ما در برابر تهدیدات نیاز به قوی شدن دارد که یکی از عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی، مجلس قوی است که یکی از مؤلفه‌های آن، حضور پرشور است که بیگانگان بر روی آن حساب باز می‌کنند که میزان مشارکت چقدر است.

آل هاشم انتخاب نماینده اصلح را از دیگر مؤلفه‌های قوی شدن مجلس دانست و گفت: باید به بهترین‌ها رأی دهیم.

وی با اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری گفت: آذربایجان همواره پیشتاز بوده و در جریان مراسم شهید سپهبد سلیمانی نیز دیدیم که میزان حضور مردم به چه میزان بود که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری قرار گفت که حالا تمامی ملت ایران حتی دشمنان نظام بر روی نحوه شرکت آذربایجان در انتخابات حساب باز کرده اند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: کسانی که تا این لحظه توفیق نداشته اند که در پای صندوق حضور داشته باشند، حتماً به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و با توجه به تمدید ساعات اخذ رأی تا ساعت ۲۲، از استاندار می‌خواهیم اگر در شعبه‌ای استقبال دیدند، حتماًً این زمان تمدید شود تا مردم بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: مردمی که تا این لحظه نتوانستند در انتخابات شرکت کنند به خصوص رأی اولی‌ها نگویند که با یک رأی من چه می‌شود؛ یک رأی اضافه از دید دشمن چیز مهمی است.

آل هاشم ادامه داد: از مردم استان و تبریز می‌خواهیم همانطور که در تمامی عرصه‌ها ما را سربلند کرده اند، حالا نیز در خانه نمانده و رأی دهند.

وی با بیان اینکه ممکن است مردم گلایه‌هایی داشته باشند، گفت: اما این دلیل نمی‌شود که در انتخابات شرکت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از ابتدای انقلاب هر زمانی که در بین خودمان مشکل داشتیم، وقتی تهدید دشمن پیش می‌آمد مردم بیشتر وحدت خود را حفظ می‌کردند و حالا نیز از مردمی که در خانه مانده اند می‌خواهیم که نگویند یک رأی من چه فایده‌ای خواهد دارد؛ حتماً به پای صندوق رأی بیایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.