حجت الاسلام علی قابل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود آنکه هنوز نیمی از زمان قانونی تعیین شده انتخابات سپری نشده اما شور و شعور گسترده ای را در پای صندوق های رای شاهد هستیم که جای خوشحالی و تبریک دارد.

وی از امروز به عنوان جشن ملی یاد کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این روز بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز تجدید بیعت دوباره مردم با آرمان های انقلاب و نظام و شهدا و تبعیت از رهبری است، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای به معنای بی اعتنایی آنها نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمن است.

حجت الاسلام قابل گفت: حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات نشان می دهد، نظام جمهوری اسلامی دارای یک پشتوانه قوی مردمی است و دشمن نمی تواند به این نظام و انقلاب آسیب برساند.

وی اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند باید اذعان کرد آنچه مهم تر از سلاح های ما بر دشمن اثر می گذارد و موجب رعب و وحشت آنان می شود، حضور همیشه در صحنه است که امروز دوم اسفند ماه بار دیگر این حضور حماسی و همیشه در صحنه را شاهد بودیم.

استان قزوین در این دوره از انتخابات مانند ادوار قبلی دارای سه حوزه اتتخابیه با چهار کرسی نمایندگی است.
۱۳۹ نامزد از حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف ۵۲ نفر، ۸۷ نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک می رنند.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.