عادل اصغرپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رای گیری در این شهرستان در ۷۷ شعبه اخذ رای صورت می گیرد که از این تعداد ۷۶ شعبه به صورت ثابت و یک شعبه سیار است و تمام حوزه های انتخابیه آنلاین خواهد بود.

وی ادامه داد: از ۷۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شعبه شهری(۳۳ شعبه در عجب شیر و یک شعبه در جوانقلعه) و ۴۳شعبه روستایی (۲۳ شعبه مربوط به بخش قلعه چای و ۲۰ شعبه مربوط به بخش مرکزی) است.

اصغرپور درصد جمعیعت کل شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۲درصد بیان کرد و افزود: صیانت از آرای مردم و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه از برنامه‌ها و اولویت مجریان انتخابات امسال است.

فرماندار عجب شیر عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان عجب شیر را یک هزار و ۴۰۰ نفر عنوان و اظهار کرد: از تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان عجب شیر برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی نقص بهره گیری شده و مشارکت گسترده مردم، حماسه‌ای در تاریخ ایران برجای خواهد گذاشت.    

اصغرپور ضمن ابراز امیدواری از حضور حداکثری مردم عجب شیر در انتخابات دوم اسفند ۹۸، گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط در سایه امنیت ملی و نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

در حوزه انتخابتی مراغه و عجب شیر ۵۹ نفر کاندیدا ثبت نام کرده بودند که ۳۳نفر رد صلاحیت و ۲۶نفر تایید صلاحیت شدند و با توجه به انصراف یکی از نامزدها، ۲۵ نفر برای نشستن بر تک کرسی نمایندگی این حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.