به گزارش ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان عجب شیر افزود: با توجه به ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به راه های ارتباطی، این راه ارتباطی به طول 40 کیلومتر بازسازی می شود.
وی ادامه داد: با بازسازی این راه مهم ارتباطی بین شهرستانی، از این پس تردد خودروهای عبوری و ترانزیتی در این مسیر تسهیل شده و از بروز حوادث ناگوار ترافیکی پیشگیری خواهد شد.
وی با اشاره به نوسازی و بهسازی راه های روستایی عجب شیر گفت: از 48 روستای این شهرستان، فقط راه ارتباطی روستای چهاربرود فاقد آسفالت بوده و از این رو باید برای نوسازی سایر راه های روستایی نیز در آینده نزدیک اقدام شود.
فرماندار عجب شیر در این نشست با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار لازم برای آسفالت راه روستای چهار برود افزود: 95 درصد از راه های روستایی این شهرستان دارای آسفالت بوده و با تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی در سال آینده تمامی روستائیان این شهرستان از نعمت راه مناسب روستایی بهره مند می شوند.
مراثی ادامه داد: همچنین راه دسترسی به مسیر گردشگری قلعه چای به طول 50 کیلومتر نیاز به تعریض و خط کشی داشته و این طرح توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای و بخشداری قلعه چای از سال آینده اجرا می شود.
وی با اشاره به تائید کلیات طرح پیشنهادی ترافیکی شهرعجب شیر گفت: با همدلی و همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، نیروی انتظامی، پلیس راهور مشکلات به زودی مشکلات رانندگان و خطوط درون و برون شهری این شهرستان بررسی و رفع می شود.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.