محمد باقر هنربر در بازدید از مناطق برفگیر شهرستان میانه به همراه مهدی مشایخی معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان میانه، با بیان اینکه امکانات شهرستان متناسب با وضعیت راهها برای بازگشایی مسیرها نیست خواستار افزایش امکانات از سوی راهداری شد که در این خصوص علاوه بر یک دستگاه برفخور فعال یک دستگاه دیگر نیز اضافه شد.

وی اضافه کرد: طی مذاکره با فرماندار شهرستان میانه نیز مقرر شد تعدادی ماشین آلات از بخش خصوصی اجاره شود تا در روند بازگشایی مسیرها تسریع شود.

مدیر کل بحران استان با اشاره به اینکه میانگین عمر ماشین آلات راهداری استان ۲۸ سال است، این امر را سبب ایجاد مشکل خوانده کمبود امکانات را نیز مزید بر علت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اجاره از بخش خصوصی می تواند سبب تسهیل در امور باشد. 

مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی هم گفت: روز گذشته توسط بالگرد این جمعیت با انجام ۲ سورتی پرواز ۲۵۰ بسته قرص نان در روستاهای عجمی، قواق علیا و قواق سفلی ، قمقان، قلعه جوق و قلیشچی توزیع شد .

علی شهودی اعلام کرد: در  صورت مساعد بودن وضعیت جوی و امکان پرواز بالگرد هلال احمر نسبت به تداوم توزیع نان در روستاهای محصور در برف شهرستان میانه و روستاهای شهرهای هشترود و چاراویماق اقدام خواهد شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.