مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از برگزاری اردوی منطقه‌ای «نشاط و امید» به میزبانی زنجان خبر داد.


شهرام میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که این اردو با حضور 10 استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوی «نشاط و امید»، افزایش مشارکت اعضای جوان در تصمیم‌گیری‌ها و زمینه‌سازی برای برقراری مستمر اعضا با این جمعیت به منظور بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها است .


این مسئول با بیان این‌که انجام فعالیت‌های امدادی و عام‌المنفعه از وظایف اساسی و مهم سازمان جوانان هلال‌احمر به شمار می‌رود، ادامه داد: در این راستا، علاوه بر آموزش‌های کاربردی، سالانه اردوهای کشوری، برون‌استانی، استانی، مسابقات و طرح‌های بشردوستانه زیادی برگزار می‌شود. اردوی «نشاط و امید» نیز یکی از این برنامه‌ها است که امسال با شعار «نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی» و با رویکرد تشکیلاتی و ارائه آموزش‌های کاربردی در پیشبرد امور در دستور کار قرار گرفته است.


وی با بیان این‌که اردوی منطقه‌ای نشاط و امید در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این اردوها 132 خانم و 205 آقا از دبیران و اعضای فعال کانون‌های دانشجویی، جوانان و روستایی هستند که از استان‌های البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان‌غربی، اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و زنجان دور هم جمع می‌شوند.


میرزایی تصریح کرد: اتکای اصلی این سازمان، به جوانان و دانشجویان داوطلبی است که در حوادث مختلف، بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی برای ارایه خدمات انسان‌دوستانه ورود می‌کنند. خوشبختانه استان زنجان نیز ظرفیت‌های قابل توجهی برای برگزاری اردوها و مسابقات منطقه‌ای و کشوری دارد.


به گزارش ایسنا، اردوی منطقه‌ای «نشاط و امید» طی روزهای 6 تا 16 مردادماه در پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال غرب برگزار می‌شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.