حجت الاسلام سعید مرادپور روز یک‌شنبه در مراسم اربعین شهادت  حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در روستای ورجوی مراغه افزود: اگر کرامت، انسانیت و ارزش های انسانی در بین ما وجود دارد به برکت این شهدا است که در طول تاریخ جان شیرین خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ادامه داد: ادامه راه شهدا، فقط با تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر خدمتگزاری ممکن خواهد بود.

وی شهدا را انسان هایی ارزشمند عنوان کرد و گفت: اگر شهدا و انسان های از خود گذشته در طول تاریخ وجود نداشتند، تمامیت  ارضی و آرمان های ملت ها با چالش های تلخی روبرو می شدند.

مرادپور با اشاره به ویژگی های بارز اخلاقی ولایت فقیه در جامعه اسلامی افزود: یکی از ویژگی رهبران انقلاب این است که به گفته های خود باور و یقین داشته و ذوب در اسلام هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با توجه به باوری که به اسلام و انقلاب دارد، با قاطعیت راه موفقست انقلاب اسلامی را در ترسیم و آن را تضمین کرده اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: دشمن از اعتقاد راسخ ملت بزرگ ایران اسلامی به ولایت و آموزه های اسلامی و قرآنی هراس داشته و از این رو، آحاد مردم باید با تاسی به چشم اندازهای ترسیمی رهبری حرکت کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.